Suprafața desfășurată = 100 m²
Ilfov, Chiajna
Arhitectură:
arh. Elena Ștefănescu
arh. Andrei Ștefănescu
arh. Matei Dumitrescu
Client : Cora România
Suprafața desfășurată = 100 m²
Ilfov, Chiajna
Context
Cora Urban este proiectul pilot realizat de Cora România prin care s-a creat un nou concept de magazin de proximitate, conectat cu platforma online cora.ro și cu logistica unui hipermarket.
Practic prin comanda online, clientul poate comanda și găsi în magazinul de lângă casă peste 40.000 produse. Acest concept îmbină serviciul de livrare cu cel de cumpărături rapide de moment.
Cuvintele cheie care au stat la baza conceptului de design sunt tehnologia, conectivitatea, mobilitate, proximitate, sustenabilitate, smart, repede. Prin urmare, am urmărit ca designul să fie contemporan cu trimiteri către zona de tehnologie.
Sunt folosite puține materiale astfel încât se obțină un concept unitar, coerent care să nu aglomereze vizual, să fie ușor și rapid pentru client să se orienteze.
La nivelul fațadei s-a propus o vizibilitate cât mai mare la logo-ului și transparență către interior.
Prin utilizarea și integrarea noilor tehnologii digitale și servicii smart spațiile Cora Urban sunt activate de către mediul virtual.