Studio AE

Cora Urban

Suprafața desfășurată = 100 m²

Ilfov, Chiajna

 

Concept proiect pilot spațiu comercial

Arhitectură:

arh. Elena Ștefănescu

arh. Andrei Ștefănescu

arh. Matei Dumitrescu

Client : Cora România

Suprafața desfășurată = 100 m²

Ilfov, Chiajna

 

Context

Cora Urban este proiectul pilot realizat de Cora România prin care s-a creat un nou concept de magazin de proximitate, conectat cu platforma online cora.ro și cu logistica unui hipermarket.

Practic prin comanda online, clientul poate comanda și găsi în magazinul de lângă casă peste 40.000 produse. Acest concept îmbină serviciul de livrare cu cel de cumpărături rapide de moment.

Cuvintele cheie care au stat la baza conceptului de design sunt tehnologia, conectivitatea, mobilitate, proximitate, sustenabilitate, smart, repede. Prin urmare, am urmărit ca designul să fie contemporan cu trimiteri către zona de tehnologie.

Sunt folosite puține materiale astfel încât se obțină un concept unitar, coerent care să nu aglomereze vizual, să fie ușor și rapid pentru client să se orienteze.

La nivelul fațadei s-a propus o vizibilitate cât mai mare la logo-ului și transparență către interior.

Prin utilizarea și integrarea noilor tehnologii digitale și servicii smart spațiile Cora Urban sunt activate de către mediul virtual.

"Fie că a fost proiect de magazin de proximitate, cum este Cora Urban, sau că am lucrat proiecte mari, transversale de semnalizare în hipermarket, am apreciat de fiecare data soluțiile practice, scalabile și declinabile pe care ni le-ați oferit și felul în care ne-ați înțeles și sintetizat specificul proiectului și cum ați ales să transpuneți în soluții nevoile clientului nostru. Felicitări!"

Camelia Popescu

Director de Relații Publice , CORA

Studio AE
chevron-downarrow-leftarrow-right